Pages

Nak baca lagi? HEHE :D

26 March 2013

Menma Photoshoot *2nd Time*


Bismillahirrahmanirrahim,

Menma sayang Jintan :'(
Menma yang cute. Amboiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii~ \(=^.^=)/

Syukur alhamdulillah, aku masih berpeluang untuk buat Menma Photoshoot buat kali yang kedua! Yeayyy~

Ini link pengenalan + Menma Photoshoot yang pertama harituh : http://erasberaskeras.blogspot.com/2012/08/nendoroid-menma.html *gambar2 Menma dulu sume gelap2 =.=, lighting haritu tak bagos!

Ehhhh, jap2. Sebelum baca post yang aku tengah taip nih, dengar la sekali OST Anime AnoHana nih. Biar kasi feel sikit, aku pun tengah dengar OST nih gakkk time tengah taip ni ha. Hakkhakkkhakkk

Sekali lagi, aku nak promote anime nih.
Tengok lah anime nih, lepas habis tengok, 
mesti perspektif(pandangan) kau dalam kehidupan akan berubah dan
kau akan lebih hargai kehadiran orang2 kat sekeliling kau sebelum terlambat T_T

Seriously, aku rasa macam tak sangka sangat2 dan aku rasa aku nih masih dalam mimpi *ceeewah* yang aku dapat hadiah Nendoroid Menma nih haritu *baca la link menma photoshoot pertama tadi untuk cite lebih lanjut*. Terima kasih banyak2 ye Hani :')

Aku memang dah lama nak buat Menma Photoshoot untuk kali kedua nih, tapi takde semangat. Haritu Hani cakap dia rindu nak main Menma, dia pun mintak aku tangkap gambar Menma nih. So, aku pun dapat la semangat balik dan aku pun buat la photoshoot. Photoshoot nih aku buat 3 March 2013 marin, tapi sekarang nih baru dapat upload sebab haritu wayar USB camera hilang. Ughhh, baling kamera ni kang *kamera lak jadi mangsa =.=*.

Tanpa membuang masa, dipersembahkannnn *bunyi drum*. Tadaaaaa~ Haihhh, gambar2 high quality nih lama bebenor nak upload. Kalau nak view gambar besar2, tekan Ctrl button sambil click mana2 gambar.

Over pulak Menma nih =.=
Ni pun sama je, memalukan betol =.=
Rasyidah : Aku nak bunuh kau!!
*updated: hani suko bonar dgn gambar nih. hahaha*


Menma is learning how to ballet~
*updated: Juni gelak besar dengan Panadol ni


Eating marshmallow!
*rugi je marshmallow aku =.=, takpe2 kira halal la
*updated: kak ngah suka betul
dengan gbr marshmallow nih*



Comel je, tengok la sape owner dia. hakhak xD
Menma In The Jar :*
Menma, the Bride.


Ni comel gak, hakhak!
Bagus gak aku buat bunga untuk dia!
hakhak good job Rasyidah! xD





Itadakimasu! // Let's eat!


Goodbye all, Menma is going to sleep now ;)

Seni menulis atas beras. LOOOOOOL~
Ada nama kawan2 aku yang lain gak aku tulis :P
Era = Rasyidah, aku la tu (kenapa Era? sebab tak cukup space nak tulis Eras =.=)
Honey = Hani
Aku buat nih tahun 2011 camtuh.
Soooooooooon, I will buy you with my own moneyhhhh.
Dear Gshock, please wait for me okay ;)
Keadaan funfair kat Bahau khamis lepas, harituh tengah pasang2 lagi.
Haihhhhh, bila dapat pergi? 10 tahun dah tak gi funfair//pampe *sebutan  masa budak*
Aku rasa, rasa lahhh, ini pertama kali kot Bahau ada funfair grand camnih.
Dulu cikai2 punya funfair! haha, kejam tol aku.
Tadi (26.3.2013) baru balik dari CC, isi borang2 online dengan mila, hani.
Aku rasa dah bukak kot funfair nih, semua dah complete dah aku tengok.
Carousel ataupun merry-go-round pun ada sekali!, arghhhh
tapi kecik punya version lah.
Excited pulak aku, tapi nak pergi dengan sape T_T
Hahahahahaha *gelak besar*

P/s : Kak Ngah aku kata kat aku, "Saya suka tengok gambar benda tuh. Oo, macam tu rupanya nak main nendoroid". hahaha, tenkiu kak ngah :*****

P/s : I had a great time with Mila and Hani todayyy ;)

All those pictures above were captured by using Samsung Camera. bukan samsung galaxy camera =.=

Menma in Habbo version xD

Terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk menjenguk blog saya, orang asing ;)
Akhir kalam, saya menyusun 10 jari meminta maaf
sekiranya hati anda yang sangat sensitif itu terguris disebabkan blog saya.
***
Thank you so much for spending your time to read my blog, strangers ;)
Lastly, I do apologize if you were offended because of my blog.