Pages

Nak baca lagi? HEHE :D

13 June 2014

Semenjak 2012, banyak sangat posts yang tak publish ~.~

Bismillahirrahmanirrahim,

Assalamualaikum semuaaaaaaaaaaaaaaa, looks like the title explains very well. Seriousleeeeeeeeeeeeeeee. Nak bukti?


Tahu laaa pageviews tak banyak D:
Comments lak tade (sbb disable ngehehe)

Itu baru tahun 2012 punya posts yang tertunda, tak tengok lagi 2013, 2014 punya. Haihhh, aku rasa bersalah dengan blog aku sendiri :( Dia pun ada perasaaan huhuh.

Post kali ni pendek, kbai.
Terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk menjenguk blog saya, orang asing ;)
Akhir kalam, saya menyusun 10 jari meminta maaf
sekiranya hati anda yang sangat sensitif itu terguris disebabkan blog saya.
***
Thank you so much for spending your time to read my blog, strangers ;)
Lastly, I do apologize if you were offended because of my blog.